Aha

Jag har fått en aha upplevelse,
en dag på spa var helt underbart.
För ovanlighetens skull så slappnade jag av,
på riktigt

Lördag
, solen skiner
Promenerar runt i strömstad,
längs hamnen
i småbutikkerna
fick dessutom massa handlat =)
svensk pizza
en mysig kvällspormenad
mös på det lilla vandrarhemmet
med godis,
kortspel
och flumm

Söndag, sovmorgon
god frukost
sen det underbara spat
bubbel,
bastu,
en fantastastisk utsikt,
blev skrubbad, inoljad,masserad..
Mmm det var verkligen skönt
och ska här med införas som en årlig tradition i familjen Sanderg/Isaksson






Tack värlens bästa Martin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en riktigt bra helg..=)love

2009-04-19 @ 21:21:49
Postat av: Emma

Hej.. Ååå det låter helt underbart med spa det var du värd =).. Tack snälla det känns skit bra också ja ska bli kanon skoj med nya kläder, jag vill handla massor shopping suget har inte varit så här stort på länge haha.. Ja jag tycker det är lite dyrt men gUSTAV SÄGER ATT DET ÄR BÄST ATT INTE KOLLA PÅ ANNAT SÅ HAN VILL BO KVAR OCH DET VILL JU JAG MED MEN ÄNDÅ *LER.. förlåt blev stora bokstäver men orkar inte radera och ändra, så du får stå ut! Hur har du haft det annars då? Kramar

2009-04-20 @ 18:45:24
URL: http://www.nogg.se/emson
Postat av: Carro

Men trodde du var i Strömstad ju :(



Ja, hur gör vi på lördag? Ett partysuget gäng, men ingenstans att parta! I värsta fall kan vi ju sitta i mitt rum, men det är väl inte direkt det roligaste förfest-stället ;P Haha. Vi måste komma på nått bedre!! Frognerparken om det är fint väder! ;P

2009-04-20 @ 20:12:03
URL: http://caroline-pettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0