En helvetes natt

För det första så flammar de till i köket när ja är på insomningstadiet så jag tror det börjat brinna.
Men det va ingen brand, phjuu
Pulsen låg på 2000
När ja väl somnat vaknar jag av att jag  inte stängt av tven.Sen vaknar jag igen av att jag håller jag på att förfrysa, måste leta reda på filtar å vira in mej i.
Sen drömmer jag den hemskaste dröm jag drömt på länge...  vet inte om det har att göra med att jag somnade till programmet "jakten på en mördare"
Den innehöll iallafall död och ånger
Massa kära personer jag har i min omgivning.
Vaknade i skräck.
Sen blev de ljust allt för tidigt
Somnar om och vaknar en stund senare av att klockan ringer
T.R.Ö.T.T


Klarade av en dag på skolan iallafall, gillar det jobbet.
Bra arbetsmiljö och ett givande arbete.
Sen han ja med lite äffärer innan jag skulle va stöttekontakt
Påskpysslade och åt tacos med min lilla tjej.
Mysigt.

Nuuu  borde jag ta tag i packning, tvätten, och dammsugning
Och sedan försöka våga gå och lägga mej.
Har vart dyster över natten hela dagen, dels av trötthet men också av drömmen som blev väldigt känslosam.

Nuuu va de ja... hmm jaja...

/Coccoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0