Ett efterlängtat brev

Idag kom brevet
beviset på att jag ska få jobba på läger
de två första veckorna i Juli,
sen semester de andra 2
SEMESTER
jag har aldrig haft semester på det sättet innan
har alltid haft ett sommarjobb att anpassa mej till.

Så nu ser det ut såhär
Till sista Juni jobbar jag på skolan, som persornlig assistent, stöttekontakt och ev lite på sjukhemmet.
I början av Juli åker jag på läger tillsamans med funktiionshindrade barn
De två sista veckorna i Juli tar Martin och Jag lite semester. (egenligen för kort me måste spara dagar till den långa semestern vi ska ha efter nästa nyår)
I Augusti hoppas jag på fortsatt jobb på skolan och säger ev upp mej som personlig assistent eller ialalfall minskar på antalet timmar. Fortsätter som stöttekontakt. Och har ev möjlighet att få ha hand om en egen aktivitetsgrupp med funtionshindrade barn.

Lite variation är aldrig fel

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja gud vad vuxen du är =).. Ja du midsommarafton är det lugnt men midsommar dagen så är det röj i Grytgöl en skit stor fest dit alla är välkommna =).. Annars så har vi semester v.26 då blir det peace and love sen har vi semester v.29-32.. Grattis till jobbet måste kännas skit kul =).. Nu ska jag knyta mig efter en kväll full med jobb.. Kram

2009-04-22 @ 00:16:01
URL: http://www.nogg.se/emson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0