Ett hjärta av plåt

Bilen har stått parkerad på vår uppfart sen i Lördags då den blev tvättad....
Idag upptäcks ett inristat hjärta och ett L på bilen
Nu gäller det att lisa ut vilken ungjävel i kvarteret som heter nåt på L,
alternativt har en kompis som heter nåt på L,
alternativt har någon kompis som är kär i någon som heter nåt på L
Idag har vart en hård dag, 8a timmar på sjukhemmet, slitigt,varmt och en massa spring fram och tillbaka. Sen träffade jag hon jag är stöttekontkt åt. Vi har tillbringat eftermiddagen på hoppeloppenland, norska motsvarigheten till busfabriken.
Sååå kul men SÅÅÅ jobbigt.
Ni anar inte hur mycke energi hon har....
Jag anar hur ont i kroppen jag kommer att ha imorgon....


Kommentarer
Postat av: Sändy

Jag vet vem som har ritat!!! Emelie har träffat en man som heter Leif. Hon pratar om honom hela tiden. Det måste vara hon. Mörda henne! :)

2009-04-07 @ 23:20:37
URL: http://omenbulleparymmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0