första april

Idag kände jag mej pigg för första gången denna veckan.
Energin börjar äntligen komma ifatt.
Solen skiner, det är vår i luften.
Och veckan har nåt sin mitt, nu närmar sig en ny helg.
En helg med en fest
En helg med ett avsked
En helg med planering inför kommande 30 års festen.

Vad hände med att leva i nuet?
Mina vardagar består för tällfället av massa, massa jobb.
Därför ser jag fram emot helgerna som för tillfället består av meassa ledighet.

Fick papper om skattepengarna, kommer klinga härligt i kassar när alla de pengarna kommer in.
Kommer nämligen gå väldigt mycke pluss.


C1 lurade mej, världens sämsta skämt
Och jag gick på det.
Hon ska få!

Så här glad va C1 innan hon startade lurkrig mot mej

Kommentarer
Postat av: C1

Haha, att jag lyckades lura både dig o Anna, made my day :D

2009-04-01 @ 18:45:37
URL: http://www.caroline-pettersson.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha självklart förstod jag det men var ju tvungen att skriva hihi.. Synd om eran stackars bil hoppas ni får tag i den jveln som gjort det, fan inte kan man låta något stå ute. Min cykelsadel är det någon som eldat på och pillat bort massa skum =(.. Idag har jag och gustav stor städat jag har putsat fönster och Gustav har rensat avlopp, tvättat dusch osv, puh! Ja piller med öl tänk om det skulle vara så lätt fniss.. dumt folk det finns som är lättlurade! Puss

2009-04-03 @ 17:42:04
URL: http://www.nogg.se/emson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0