Konkurans

Typsikt, nu har de funnit en vikarie till
på skolan
För ett tag sen frågade de om inte ja visste någon mer bra tjej/kille som kunde tänka sig jobba
Nej! svarade jag givetvis då =)
Men nu har hon kommit
min konkurent.
Nu måste vi slåss om tiderna
Dessutom har hon fördelarna...
Hon har barn att försörja... (sympati)
Hon har bara detta jobbet och är också då mer tillgänlig än jag
typsikt

Dagens miljötips;
Håll hastigheten
- Om ingen i Sverige körde för fort skulle koldioxidutsläppen minska med 700 000 ton på ett år. Plus att 150 liv sparas, det är nästan en tredjedel av de som dör i trafiken var år
Källa; 100 sätt att rädda varlden av Johan Tell

Jag har aldrig tänkt på det här sättet innan... utan mest att jag ska passa mej för polisen och fartkameronarna. Men nu har jag ännu en anledning att hålla hastigheten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0