Lycka är att fynda

Dagen som lärare gick förvånansvärt bra,
Barnen lyssnade på mej och jag verkade påläst under samhällskunskapen.
Värre var det med matten då jag glömt hur man ställer upp tal som ska delas... haha
Att imporivsera mina vänner, det är hemligheten.

Sömntest, dag 4
När jag kom hem efter en hård dag var jag trött, jättetrött.
Och fick såklart inte sova pga sömntestet.
La mig för att slappa lite framför tven... Martin såg att mina ögon började falla ihop och puttade genast till mig.
Vi va tvugna att hitta på nåt så tog en sväng till Jessheim, satte oss på uteserveringen och åt glass.
Passade också på att utvärdera  sömnveckan
Gick en sväng på det nya köpcentret och fyndade 2 väskor
Dessutom fann vi en bok ja tänkte köpa här om dagen för 328 kr.... den kostade nu 99.
Lycka



Utvärdering av sömntest, vecka 1
Vi behöver nog mer än 6 timmars sömn!
Ikväll ska vi lägga oss kl 12 som vi gjort hela veckan för att testa hur länge vi sover imon då ingen klocka kommer ringa och väcka oss.
Resten av helgen är fri sovning.
Nästa vecka är planen att Martin ska sova mellan 22.30-05.30
Jag ska sova mellan 00-08
Pga av olika arbetstider måste vi ha lite olik sovplaner...
Så nu återstår att se om vi blir piggare av att sova 7 timmar

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

haha, jag är också helt dålig på att undervisa i matte... Matte är svårt!

2009-05-03 @ 12:21:21
URL: http://metrobloggen.se/marysaintmary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0