Naaaw

Ringde  min älskade Evelina för att berätta att ja kommer imon, ungefär såhär lät samtalet....

Jag -Inte imon men nästa dag då tänkte jag att vi kunde åka och bada...
E -Jaaa!!! Jag har baddräkt och en sån man har på rumpan. Och jag har vart i badhuset, där finns toalett!

Jag -Jag tänkte att jag kunde sova hos er några dagar om jag får det?
E -Haha, fast du kan ju inte ha med dej en säng i bilen?!?

Jag -Ska vi leka i lekstugan när ja kommer
E -Ja fast den är lite liten
Jag -Har du blivit så stor??
E -Nää jag är inte så stor, jar är mindre än Jocke (hennes 8a år äldre storebror) iallafall.

Eveline är 3 år och världens sötaste.
Jag saknar henne


Kommentarer
Postat av: Madde

Just ja! Jag följer gärna med men jag måste kolla så jag inte jobbar den helgen! Ska kika det på en gång när jag kommer tillbaka till Oslo! =) =)

2009-04-07 @ 22:02:05
URL: http://bangboom.blogg.se/
Postat av: bellis

hihi så söööt :)

2009-04-07 @ 22:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0