Ojoj

Imorgon är det dags
Uppgraderingen
Då blir jag samhälls och mattelärare för en stund
Det som först var tal om en halvklass har nu blivit en helklass.
En 5de klass med runt 20 elever

Är lite , mycket lagom nervös inför detta
Men å andra sidan är det roligt att den nya personalansvariga har så stort förtroende för mig

Frågan är hur mycket hon kommer ha kvr av det morgondagen?



Sömntestet, dag 3
Idag var det lättare att komma upp, tog morgonpromenaden och städade ugnen innan jag gjorde ordning mej för jobb.

Som sagt, man hinner ju med ltie extra saker när man stiger upp kl 6 trotts att man börjar jobba 10.30

Har vart skapligt pigg hela dagen, däremot fick jag ett mess av Martin. Han är tyddligen skittrött.

Nu är han hemma och jag misstänker att han smygsover.. hmm bäst att konrolera....


3 min senare...

nej då, han var vaken. Och ute för att kunna fortsätta hålla sig vaken.
Ett dygn kvar, sen är det utvärdering.


Slutsats; Jag har nästan ansett mig har insomningsvårigheter på kvällarna då jag oftast legat länge länge för att försöka somna, har ofta känns mej trött mitt på dagen för att sedan blir piggare till kvällen och som piggast då jag ligger i sängen.
Men dessa sagar har jag somnat inom ett par minuter, det är bra=)



Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

det är skoj att vara lärare. lycka till! femman är en bra ålder.

2009-04-29 @ 18:51:18
URL: http://www.metrobloggen.se/marysaintmary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0