Sol, sol, härliga sol

Jag är ledig OCH det är fint väder,
väldigt fint
sitter här i 26 grader och inte ett moln så långt jag kan se
Så underbart,
den tiden på året som jag längtat efter så länge är här!

Var ute och gick innan och i skogen ligger det fortforande lite snö
Men snart borde även den försvinna.
Lite andra saker jag fann i skogen var:
En sked, en jacka, en bunke, en glödlampa, snusdosor, plast och papp.
SLUTA KASTA SAKER UTE I NATUREN

Ska forsätta sola och njuta ett tag till.
Sen laga kycklingpaj
Och framåt kvällen blir det grillning med tjejerna i Österås

MMM underbara Lördag

Coccoline

Kommentarer
Postat av: Madeleine wilhelmsson

Ja visst är det fantastikst att sitta ute i det fina vädret, livet blir så mkt lättare när solen skiner:) Dessvärre sitter jag på jobbet så hinner inte njuta så mkt. Va duktig du är förresten med din kamp mot en renare miljö, det är gött.

Ta hand om dig.

Kram

2009-04-25 @ 14:43:47
Postat av: bella

jaaa!!!!!!

2009-04-28 @ 18:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0