Sommarjobb

Jobbar i skolan till sista Juni, sen stänger den en månad.
Jobbar som assistent till sista juni, sen är den jag jobbar för borta en månad
Stöttekontaktjobbet blir det inte heller nåt av i Juli månad
Alltså jag har inget jobb i Juli månad och 4 veckor semester är för länge iallafall när den är obetald.
Eller antar att sjukhemmet behöver folk men är för långt att åka och har verkligen inte lust att jobba där så mycket.

Sökte lägerjobb, ledsagare för funtkionshindrade.
Önskade 2 veckor i juli så ja kunde va ledig 2.
i förrgår kom ett mail om jag inte fick vecka 30 för de bara tog in folk som jobbat där innan
så tänkte att de nog va kört
MEN idag kom ett mail,
Får de 2 första veckorna i Juli om jag vill
Klart jag vill
Det mailet gjorde min dag

För övrigt är jag fortfornade sjuk
Det är fortforande väligt synd om mig


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, tagga överfull husvagn på Ulla! Awesome :) Hoppas på superbra väder bara!!



Du är inte trög, inte jag heller. Vi är C1 och C2=Bättre kan det inte bli!



Hoppas du inte är alltför sjuk, utan att du hinner njuta lite på Spa:t också!



Kraam

2009-04-17 @ 23:49:56
URL: http://caroline-pettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0