Söndag.

Såå va helgen över.
Idag var våra kroppar äntligen återställda,
tog en härlig sovmorgon och åt sen frukost ute i solen.

Körde Martin till oslo, han satte sig på bussen till sverige.
Ska va själv till onsdag. Tråkigt.
Kommer sakna min plutt...

Fortsatte min färd till Österås och hälsade på C1 och Frida.
Tog en promenad och åt tacos....
Sen skulle vi laga fruktsallad, då hände nåt.
Någon sa nåt om baka, någon sa nåt om sötsug, någon nämde ordet  chokladbollar.
10 minuter senare så va chokladbollarna klara, varm oboy stod på bordet och en fruktsallad med choklad på.
1,5 timme och en film senare satt 3 illamående tjejer där
Så kan de gå!

Nu ska ja lägga mej och jäsa för natten

God natt /Coccoline


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Smaskigt! :)

2009-04-06 @ 11:57:51
URL: http://www.metrobloggen.se/marysaintmary
Postat av: Emma

Haha ja lugna puckar =)... Låter som du haft en förträfflig helg iaf *fniss =).. Ja ev hänger jag på till Linkan får se hur slutkörd jag är haha ; ).. Men alltid kul att träffa nytt folk men vet dock ej hur länge jag tänker stanna i så fall har inte råd eller lust att gå ut på klubb.. Annars allt lugnt kom nyaa hem från träning i stan och så har jag solat UNDERBART! Hanna var här för hmm 2 veckor sedan pratade om att vi ska ha fest i sommar och ses var ju sååå länge sedan. puss o Kram

2009-04-06 @ 18:24:12
URL: http://www.nogg.se/emson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0