Sverige

I onsdagskväll rullade vi in i Finspång efter en mycket trevlig men lång bilresa.
Mitt söta systerbarn satt och väntade på mej trotts att hon bordet somna för länge sen.
Världens sötaste
Torsdagen åkte jag, Martin och Evelina (hon den lilla söta) till badhuset och plaskade i några timmar.
Åt middag med syster och hennes familj sen tog jag en sväng till Linköping.
Drack vin och skvallrade med Nathalie och sen blev det en runda på krogen innan jag tog mej tillbaka till Finspång.
Fredagen startade tidigt med förberedelser inför 30 års festen som skulle hållas på kvällen,
Syster och hennes kompis slog på stor, hyrde lokal å fixade mat och alkohol till sina 50 gäster, blev riktigt lyckat.
Framåt morgonkvisten trillade vi hem och avslutade natten med kycklingklubbor.
För vad är en fest utan nattmat?
Lördag och dessutom påskafton, började med städning efter gårdagen och sen en härlig svensk pizza.
Blev inte så mycke påskfirande, men vi letade såklart ägg som påskharen gömt.
Framåtkvällen piggnade vi till igen och åkte på fest i Lotorp träffade massa folk vi inte sett på länge. Sen blev det hotellet och dubbeldans.
Månadens höjdpunkt här i Finspång.
Blev en mycket trevlig kväll, idag är det söndag och min kropp är sliten. halsen är hes och huvudet är tungt.
Men sååå kul jag har haft de här dagarna så får det vara värt det.
Dessutom är vi inte här så ofta så gäller ju att vara med på allt som sker när man kan.
Dagen ska tillbringas med min syster och hennes familj och förhoppningsvis en stund med Emma också!

Ha en fortsatt fin påsk  /Coccoline

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Hmm. Jag missade nåt alltså. Synd.

2009-04-13 @ 12:43:54
URL: http://www.metrobloggen.se/marysaintmary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0