Uppgraderad

På torsdags går från elevassistent till lärare och håller min första egna lektion på skolan.


Sömntestet, dag 1
Morgonpromenad,långfrulle, förberedda middag, hänga tvätt, datanörda, jobba, en snabbis på stan, picknick med stöttekontaktsbarnet, ut och springa, äta, fixa med papper, kolla på tv och datanörda igen.
Som jag trodde så hann jag med hur mycket som hellst idag, nu är jag skittrött
Om 40 min får jag gå och lägga mej
Martin har somnat nere på sängkanten i ren utmatnting, måste snart försöka dra upp honom till kudden.
Han brukar alltid sova lite efter jobbet, men de kunde han ju inte idag. Vi har ju ett test att tänka på.
Hade jag haft ork till att hämta kameran hade ni fått se hur de ser ut, men orkar inte. Är trött

Dagens slutsats; finns ingen så ställer en fråga istället, varför i helvete utsätter man sig för ett sömntest!?!? svinjobbigt ju.  Hade igentligen velat gå och lägga mej för länge sen. haha

God natt /Coccoline

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj Grattis till uppgraderingen =).. Vilket ämne ska du undervisa i?? Gud vad roligt och spännande.. Kram

2009-04-28 @ 11:11:16
URL: http://www.nogg.se/emson
Postat av: Carro

Wow, lärare, bra jobbat C2 :)



Hyrestanten hade pratat med Frida idag, och bara tyckte det var koseligt o hyggeligt att vi hade festen :D

2009-04-28 @ 20:07:37
URL: http://caroline-pettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0