Allergi?!?

Med jämna mellanrum har halsen blivit tätt under kvällens gång,
efter ett tag såg jag ett mönster.
Det var varje gång jag hade ätit tacos,
det var dags för coccoline att utföra ett allergitest

Första kvällen åt jag massa tomater----- Negativt
Andra kvällen testade jag tacochips, römme, guacamole och tacosås-----Negativt
Tredje kvällen åt jag taco och allt vad det innebär ---- Positivt
Enligt min uteslutningsmetod måste det vara kryddan
Är det möjligt?!?!?
Känslig mot tacokrydda?!?

Nu återstår ett slutest då jag bara äter köttfärs kryddat med tacokrydda,
om det skulle visas positivt så ska flera olika märken av kryddan testas
Sen eventuellt försöka finna ut vilken av fryddorna itacokryddan som jag inte rigt tål

I vårt hushåll äts det taco MINST 1 gång i veckan,
det vore katastrof om vi va tvungna att dra ner på det

"Var hushåll har sitt problem"




Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jobbigt! Men det kan ju vara någon speciell tacokryddeingrediens du är känslig mot. Du får göra egen!

2009-08-31 @ 12:22:24
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0