Angående....

Angående vårt nya boende så är det 2 ropk, (rum och pyttelitet kök) på 57 kvm och
ligger i Lilleström ca 800 meter från centrum.
Toan är nyrenoverad och fräsch, men tyvärr är köket blått och vardagsrummet rött. Så här ska de byggas och målas.
Även hallens gula färg ska försvinna.
Till lägenheten hör 3 bodar och en balkong
Vi bor på första våningen och granne med ICA
Den 30/9 går flytten, jag gläder mej

Dessutom var det väldigt otippat att vårt första lägenhetsköp skulle ske i Norge,
men ibland måste man följa sin känsla


Kommentarer
Postat av: Madde

Svar: Ingen fara! Vet hur det är med vissa bilder... Usch! =P

Ja, jag vet! Jag köper massor av frysta blåbär och hallon.. Hemma i Ljusdal evt jag juh vart jag ska gå för att plocka men här?! Vart sjutton plockarman bär här? Kan vi inte ta reda på det och åka på en tur? =) Utnyttja nordens resurser lite!



Å gud så spännande med flytten! =) =)

2009-08-12 @ 09:38:29
URL: http://bangboom.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej.. Men det är ju ganska stort till ytan iaf =) Våran nya är på 53 och det känns lagom för två personer =).. Ja men ni är ju händiga så det där köket och vardagsrummet är ju lätt för er =).. Kramar

2009-08-12 @ 10:31:18
URL: http://www.nogg.se/emson
Postat av: gabriella

Åh så roligt. Kanske ni hinner flytta innan jag kommer upp till er och hälsar på (som vi måste bestämma datum för förresten!!!)



Idag har jag varit i Ulla syster, det va kul jag handlade för dig också ;). En jacka blandannat, jättepraktiskt.. En tre i en jacka, typ lika smart som b som i bag, b som i box, b som i bag in box! :D



Vi ses på lördag i botti. Jag kommmer på lördagen och stannar till tidig söndag, skolstart snart NERVÖST :/!!!



Nej jag borde sova!



PUSS KÄRA SYSTER

2009-08-13 @ 22:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0