Att känna panik

Vi skulle bara en snabb tur till frisören.....,
de va jag och... vi kan kalla den andra personen för Kim.
Vi va färdiga och skulle hem,
Kim sitter i rullstol, den strular lite och jag kastar nycklen i framsätet på bilen för att kunna hjälpa till.
Spänner fast stolen där bak, sen ska ja hoppa ut och gå in i framsätet
Stänger bakdörren
KLICK
VA sker?!?!
Hela bilen låser sig!

Jag springer runt bilen och känner på alla dörrar
sen inser jag
Den har gått i baklås,
Där inne sitter Kim och kan inte göra någonting
I framsätet ligger nycklen och i andra sätet ligger min mobil och pengar.
Jag står där tomhänt utan ett enda nummer i huvudet

Genom dom tonade rutorna försöker jag få en skymt av Kim som inte ser allt för glad ut
Tur i hela den här situationen är
1, att det inte är stekande hetta ute
2, Att vi innan frisörtimmen såg hans mamma gå in i en mataffär i närheten.
-Jag löper efter mamman din skrek jag
Utan att vänta på någon reaktion så springer jag
In på ica, 
letar systematiskt genom hyllorna
Och hon är där PHJUU
Hon får i sin tur ringa sin sambo som får komma med extranyckel

Som tur va blev jag inte sparkad efter den lilla incidenten vi kunde till och med le lite åt det
Men ja hade ett par jävligt jobbiga minuter där
USCHH

I framtiden så kommer jag aldrig släppa nyckeln fören jag är inne                   


Kommentarer
Postat av: gabriella

Usch :D Tur att det hela slutade bra!

2009-08-26 @ 14:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0