Back in Oslo

Efter en lååånghelg i Sverige är jag nu tillbaka i Oslo,
när jag tänker på veckan så tänker jag på....

Den mysiga vinkvällen med Hanna, skvaller, tacos och mys på ballkongen
Kalaset, hela släkten samlad, lekar och skratt, fint väder, mys och massa paket till mej =)
Den fina Söndagen i Jönköping, middag med tjejerna på Piren, fint väder och en go köttbit
Spelkvällen med Martins familj,knasiga spel och massa godis.
Den utsökta "svenska" pizzan
Alla söta syskonbarn som hinner växa allt för mycke under tiden jag inte är där

Tillbaka till verkligheten,
kom hem i eftermiddags,
packat upp och njutit av den sista semesterkvällen
Tacos, vin, chips, tv-spel och film
En gottarkväll, för det va vi värda

Ha en forsatt trevlig kväll önskar Coccoline


Kommentarer
Postat av: Madde

Välkomna tillbaka!!! =) =)

2009-08-04 @ 07:55:32
URL: http://bangboom.blogg.se/
Postat av: Madde

Självklart (!!) vill jag vara med på partey! =) Jag jobbar men får väl komma lite senare då! Bara let me know vart, när och hur and I'll be there! =)

2009-08-04 @ 08:10:02
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0