Dagens fynd nr 2

Vi hittade för ett tag sen en fin hallmöbel på Skeidar,
Priset va nersatt från 1300 till 1000,
vi fick se att den va skadad på ena lådan och görren behövdes fixa till.

Martin åkte dit en dag för att se om de kunde göra nåt med priset,
-Mm 10 procent kan vi gå ner, så 900 kan du få annars får du nog se dig om efter nåt annat!
Svarade den mindre glada tanten
Några dagar senare var vi där igen och frågade en annan dam
-Ja det förstår jag att ni inte vill betala så mycket för den, jag har inte rätt att sätta ner priset så mycke men imorgon är möbelansvarig här. Kom tillbaka då...
Dagen efter skulle jag dit och se om vi kunde fynda ut våran möbel, men på vägen dit så tog jag en sväng in till ett annat skeidar, som utan min vetskap hade total utförsäljning pga att butikken skulle stänga.
Hittade samma möbel där, i gott skick men 2 av 3 handtagsknoppar va borta.
1300 stod de på den
Med ett brett leende gick ja fram till han som jobbade där.
-MM de förstår ja att du inte vill ge fullpris för den, du kan få den för 500
JIPPIEE
Ännu ett fynd
Lycka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0