Idag är en dag...

Mamma och Pappa har vart gifta i (ca) 19 år, Grattis till dem

Min moster skulle fyllt 48 år, men hon fick aldrig vara med så långt

Jag mins den dagen som om det var igår,
egentligen skulle jag åkt tillbaka till Helsingborg efter att vart i Aneby några dagar
 jag hade inte bokat några bussbiljetter, skulle gjort de dagen innan men gjorde det inte
vet egentligen inte varför
Telefonen ringde och väckte mej,
ja åkte aldrig till Helsingborg den dagen
Jag fick veta att min moster gått bort
Åkte till Eksjö,
hem till henne,
till hennes familj
Prästen kom
det regnade när den svarta bilen rullade bort
den dagen trodde jag aldrig jag skulle känna mig glad igen

jävla cancer

Kommentarer
Postat av: gabriella

Livet är ofattbart ibland. Hur man lever vidare kan jag inte förstå. Men man kommer alltid minnas!



<3

2009-08-25 @ 23:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0