Som sagt

Tiden går..

Julen närmar sig.... härligt

Mindre härligt att det är mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man kommer hem. Men det hör ju denna årstid till. I helgen va vi i Sverige en tur, firade 13 årsdag till min syster son och busade me hans 4a åriga lillasyster. 1,5 veckas jobb kvar, sen är det julledigt.

Idag är jag trött men får skylla mig själv... igåt jobbade ja till halv 5 på skolan sen som pers ass till 22..sen sög det i handlesuget och jag å Martin bestämmde träff i Lörenskog där det va nattöppet. Klockan 12 stängde dem och de hade vi inhandlat en ny fin resväska till halvt pris och endel kläder. Såklart till nedsatt pris. Det gäller att passa på när det är fynddagar. framåt klockan halv 2 somande jag och detta ledde till att jag var trött på jobbet idag.

Nu är ja hemma ett par timmar sen ska ja på "julbord" med jobbet, är inte helt iform men tänker, antar och hoppas att det bara är trötthet. Satsar på en lugn kväll för imorgon är det pepparkaksbak, glögg och krogrunda med tjejerna.

Nu ska ja filosofera vidare, finna kläder till ikväll och njuta av att det är fredag. Älskar fredagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0