Kallt

Redo för en ny arbetsdag, både Martin och jag står redo för att bege oss iväg hemifrån. Kl är 06.27....
Termometern visade 22- ute så vi visste det skulle va kallt. Men vi visste inte att det va så kallt att vår dörr inte klarade av det.
Först skrattade vi lite åt isen som va längs dörrkarmen. Sen när vi ska låsa upp så går de inte.
Låset har frusit!!
Vi som va ute i lagom tid blev nu lite stressade...
Men efter att funnit lite förlägningsladdar och hårfönen tar vi oss tillslut ut=)

Slutsats; ska fortsätta med att va ute i god tid innan jag ska till jobb. Man vet aldig vad som kan ske=)



Resultatet från gårdagen utbackning;



Idag har jag jobbar på sjukhemmet sen vart "stöttekontakt", vi lekte i snön och kollade på hästar. Mysigt. Sen skyndade jag mig hem och åt en mysig middag med Martin. Nu är det snart läggdags.

God natt gott folk /Cocco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0