Söndag

Gårdagens högskoleprovplugg urartade i sömn.... vi fick en timme sen va de dags att förbereda sig för kvällen.
Melodifestival, tacos och vin. Sen blev de en favorit i repris, hamande på fridays igen.... denna gången va de så mycket folk att man knappt inte kunde röra sig... lite jobbigt..
Martin kom och hämtade mej kl 3, va skönt att komma hem till sin egna säng. Hade sovit 4a timmar på 2 dygn så somnade gansak fort. Idag har jag och martin sovit ut och ätit en gigantisk söndagsfrulle med ägg,räkor, kycklingröra mm.

Dagen ska gå i mysighetens teckan, slapparkläder,soffa och filt. Ladda upp inför en ny vecka med jobb på skolan, sjukhemmt och vara stöttekontakt. Packa inför resan, åka till apoteket, växla pengar...

Dagen seintefilm; You dont mess with the Zohan
Nåt av det sämsta jag sett



 


Kommentarer
Postat av: Carro

Idag har jag rört mig så lite som möjligt. Legat i sängen fram till nu typ :P

Perfekt söndag :)



Om vi inte hörs innan fredag så får ni ha så kul in Egypt! Hälsa pyramiderna ;)

2009-02-15 @ 20:28:18
URL: http://www.caroline-pettersson.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej.. Vart ska ni resa och när åker ni? Kramar

2009-02-15 @ 20:38:57
URL: http://www.nogg.se/emson
Postat av: Nathalie

hej caro, anna och natta hær. vi har med suttit lr legat i fostrstllnng i soffan hela dagen. tg oss ut på en liten snabb promenad som mest bara var før att køpa peppe's och cola. mums!! imorgon åker jag hem, tack før denna helg o ha så kul i egypten men vi lær høras innan det måste ju skicka bilderna. sen syns vi ju vid påsk, hælsa martin :P

2009-02-15 @ 21:23:24
URL: http://kebabnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0