Detta inlägget har ingen rubrik

Söndagen börjar lida mot sitt slut, har inte fått allt för mycke gjort idag så allt har gått enligt planerna.

Martin började jobba för en timme sen. Han ska spola rent tåg från snö och is hela natten... Och eftersom att Martin jobbar med döda ting, inom staten och är mann får han en jäka massa pengartillägg för att han jobbar extra under natten...
 Jag jobbar ju inom vården, med människors liv , så jag skulle aldrig ens komma upp i den summan om jag jobbade natt under en storhelg.. hmm, ska inte diskutera detta mer med mig själv nu. Men jag tycker en hel del om lönefördelningen i denna värld!

Har ätit popcorn och tittat på Mia och Klara, det perfkta söndagsprogrammet!


Idag åkte våran hårddisk i golvet, efter det lät den konstigt och gick inte få igång, Har hundratals bilder på den och hoppas nu på att innerhållet kommer kunna fås fram, kosta va de kosta vill..... mina älskade bilder

/Caroline


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att du har skaffat blogg!!!

Nu kan jag ju följa ditt liv hemmifrån mig :)

Snart kommer jag och hälsar på med, men det låter inte så skönt hos er...jag tycker det räcker med våra 5-10 minus!

STORA kramar från Hanna!

2009-02-16 @ 08:54:56
Postat av: Lina

jo har funderat över d men e ju arbetslös ås har ju inga pengar för å betala lägenhet å sånt=(

2009-02-16 @ 17:32:51
URL: http://lijna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe jag gillar din blogg carro. Antar att ni ahde det bra i helgen med massa svenska tjejor!? Saknar aupair gänget en gnutta!! kram

2009-02-16 @ 17:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0