Coccoline på læger, dag 5-6

Nu ær det mindre æn 2 dygn kvar hær, klockan ær runt 5 på morgonkvisten och jag har æran att sitta nattvakt.
Det betyder att jag ska sitta hær tills klockan och 8a, passa på ungdommarna. Anledningen till att vi har vaken nattvakt ær att det ær en persorn med stark eplepsi.
Jag ær trøtt och ser fram emot att klockan slår 8a, då ska jag få lægga mej igen... mmm
Idag fredag ær sista hela dagen hær, jag sover fram till lunch, sen ær det robåtstævling, vattenskidsuppvisning och avslutningskvæll med grillad mat och disco.
På lørdag ær det packning, frukost och hemresa, åhh va skønt de ska bli att komma hem.
Har det vældigt kul hær, men 2 veckor ræcker.
Ser fram emot att få komma hem till Martin, att få kænna tystnaden, att få sova i min sæng, att slippa vakna av klockan som ringt var dag i 14 dagar i stræck. Dessutom væntar två veckor semester.

Mmm underbara Juli

Kommentarer
Postat av: Madde

Det låter verkligen slitsamt att sitta nattvakt. Du är duktig som inte somnar! =)

2009-07-17 @ 11:20:14
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0