Hemma på snabbvisit

Den första av 2 lägerveckor är genomförda
Har haft det slitsamt men väldigt kul.
Vi har åkt gummibåt efter dåt, vattenskidor, kanot, linbana och massa annat.
6 ungdommar, de flesta i rullstor och 9 personal.
Det mest slitsamma har vart alla lyft, att lyfta barnen i och ut ur båtar mm.... och sömnbristen.
Men att se deras glädje över att kunna genomföra alla dessa saker...underbart

Kom hem idag 12.45 och då var det exakt ett dygn tills jag ska åka på läger nr 2
Somnade ganska direkt i soffan, sen har ja packat om och tvättat.

Nu ska jag tillbringa ett par timmar med min plutt, Martin.
Äta gott och mysa i soffan, ladda om inför en ny vecka
En vecka jag glädjer mej till,
efter det väntar 2 veckor semester

Underbara Juli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0