Hemma, utsliten, Zzzz

Igår förmiddags kom jag hem,
så fort jag fick slappna av kände jag hur utsliten jag faktiskt va.

Den första lägerveckan va ganska slisam pga mycke lyft och persorner som behövde mycke hjälp,
andra veckan var betydligt enklare. Självständiga persorner som klarar det mesta själva.
Men att under två veckor hela tiden var tillgänglig för någon annan, sova begränsat antal timmar och vara väldigt aktiv på dagarna tar på krafterna.

Nu har jag i ett och ett halvt dygn sovit, slappat, kollat på film, suttit vid datan och spelat tv spel.... det är så mycke jag fått gjort. Ställt in dagens planer pga orkeslöshet. Nu ska ja sova för natten och imon räknar jag med att ha fått energin tillbaka=) Nu väntar 2 veckors semester....

Och om jag få chans att jobba på lägrena nästa sommar ska jag defenetivt göra det, det är värt tröttheten

God natt /Coccoline

Kommentarer
Postat av: siss

sv: aa fast då kommer det inte va ett jobb med disk och städ!! Det är lite skillnad :)

2009-07-20 @ 11:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0