Oanade krafter

Nu har det hänt två gånger i mitt liv
Mina oanade krafter har trätt i kraft
Jag kan förutse händelser
Coccoline är synsk

Händelse 1
Detta va för flera år sen, jag och Martin satt i bilen på väg ner til Anebys pyttelilla centrum,
-Oj nu möter vi ambulandsen, säger jag
Och ser den klart och tydligt.
Några sekunder senare ser jag samma bild framför mig och Martin säger
-HUR kunde du veta det innan den kom!?!?

Händelse 2
Nu i veckan, på någon liten väg mellan Bergen och Bö,
Framför mig ser jag en räv, jag ser att den inte är riktig, det är mer som en skugga.
Jag sitter tyst en stund och säger sedan till Martin
-Det kan nog hända att vi möter er räv

Ett par mil senare så står räven där, längs vägkanten.
det är den första vi ser på hela veckan.

Då pratar jag och Martin om att jag sa det innan och det kommer fram att han sa
-Kommer vi köra på den?
-Nja tror inte det, svarar jag
Och detta minns jag inte

Scary

Kommentarer
Postat av: Madde

Läskigt!! =) =)

2009-07-28 @ 17:45:27
URL: http://bangboom.blogg.se/
Postat av: beellllaaa

Syskonern sandberg är synska. I know...

2009-07-30 @ 22:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0