Roadtrip, Stavanger-Bergen

Så lämnade vi Stavanger och Kongaparken,
Martin hade vad vi trodde  lite åksjuka... men ganska snart blev han väldigt varm och vi fick göra endel akuta stopp på vägen, vi fortsatte ändå köra, eller jag körde och Martin sov mest möjliga...vid 22 tiden rullade vi in i Bergen och va nu ute efter ett vandrarhem men av 5 möjliga så va alla fulla... Klockan började närma sig midnatt.

Så va gör vi...

Vi checkar in på en camping, parkerar på den leriga gräsmattan, packar om bilen i ösregn och bäddar i bagaget.
Martin har vid detta läget slutat spy men mår såklart dåligt, jag gråter och skrattar samtidigt för att campinglivet känns jävligt hopplöst och bilen är allt för kort för att sova i, dessutom är allt helt fuktigt pga det förbannade regnet

Så hur ska natten i bilen gå?? Och hur ska det gå med Martin?? Hur blir den fortsatta Bergenvistelsen efter denna dåliga start??
Missa inte fortsättningen i "Coccoline på Roadtrip", nytt inlägg kommer inom kort


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Hahaha jag dör! Stackars Martin... och dig. Men ändå ganska roligt :P

2009-07-24 @ 23:35:12
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: sis b

Hur går det med Martin ? Hoppas ni har det bra PUSS KRAM

2009-07-24 @ 23:51:17
Postat av: Madde

Åh nej!! =// Vilken otur att bli sjuk å inga vandrarhem heller!

Ser fram emot fortsättningen men hoppas den blir lite mer "lyckosam" (finns det ens ett ord som heter så?!?) før er! =)

Kramar!

2009-07-25 @ 09:09:44
URL: http://bangboom.blogg.se/
Postat av: Elin

hoppas det går bra med martin och att ni får fortsatt bra resa!

2009-07-25 @ 18:41:10
URL: http://delicious.ziimi.com
Postat av: C1

Åh nej! Typiskt att han ska bli magsjuk just nu! Men jag väntar med spänning på fortsättningen ;)



Jag kommer hem på lördag, den 1:a.

När ska vi festa nästa gång då? Jag är pepp :P

2009-07-26 @ 15:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0