Att klaga

Under denna resan har vi;
Fått de på Gardemoen flygplats att ändra våra sitplatser så alla fick sitta tillsamans (som de lovade från början)
Klagat på att vi fått fel bil, den motsvarade inte det de lovade. (och fått en ny, mycket fin bil)
Klagat på att vi fått fel rum (och fått byta till et de lovade)
Behövt hjälp med iternett, 2 gånger. (fast det igentligen var nåt fel tror ja, bara våran kunnighet)
Klagat på AC:n som inte fungerade i det ena rummet (och fått den lagad)
Behövt hjälp med ena nycklen, som krånglade
Och nu pågår precessen "att få med lite medecinsk utrustning inne i flyget på vägen hem" (alla på fritidsresor är involverade med att hjälpa oss med detta)

Varje gång vi går förbi en personal frågar de "Är allt okej?"
Och på Torsdags bjuder resebolaget oss på lunch
För att det är så synd om oss och våra 12 jävligt stora väskor


"Mamma i familjen -Det är så varmt. jag dör snart
Pappan i familjen -Oh nej! Då måste jag gå till receptionen en gång till tjata på dem...
Mamman i familjen -Va?!
Pappan i familjen -Ja om du dör, måste ja till receptionen en gång till...."

Ja varmt är det sannerleigen, skönt. Jag gillar läget. Solar, doppar oss, äter gott, dricker öl.
Jag gillar mitt jobb.
=)

(Här skulle det vara en bild, men internett vill inte hjälpa mej at lägga ut den. Det segar)







Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som att du har det riktigt bra i värmen C2 :)

Ta hand om dig, och husk solkrem!

Klem fra C1, saknar dig!

2009-06-02 @ 22:09:42
URL: http://caroline-pettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0