Den officiella ursäkten

Jag  beklagar att ni förgäves fått vänta hela helgen efter nya inlägg,

Men nu är hon tillbaka
Caroline,Coccoline, C2
Här är hon.....



Har haft en långhelg,
I Torsdags bestod mitt jobb enbart av att vara stöttekontakt, vi badade solade och åt glass. Sen begav jag och Martin oss mot Sverige i en allt för varm bil.
Anlände hos syster mitt i natten och smög inför att sova, sen följde en rolig helg....
Har vart på Kålmårdens djurpark, badat, varit på 4a års kalas,spelat kub, haft 5 kamp och ätit massa gott


(Klicka på bilderna för att få dem större)

Igår kväll kom vi tillbaka till Norgeland.

/Coccoline

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej.. så himla synd att vi gick om varandra denna helg =(.. typiskt.. Hoppas ni hade det bra i Fimpen iaf och att ni snart kommer tillbaka.. Måste ju styra upp en fest ; )

2009-06-29 @ 18:15:19
URL: http://www.nogg.se/emson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0