hemma, en försvunnen väska, tillbaka till verkligheten

Kl 02.05 igår natt landade vi på Gardemoen,
resan gick bra, men jag "jobbade" så fick hålla mej vaken, trött!
Tog tid att få rullstolen, komma ur planet, sen leta väskor.
12 av 13 är funna, jag ser min sista komma ut på rullbaneten och står slött och väntar på att den ska gå hela vägen runt och till mej.
Men så stannar bandet.
Ingen väska kommer.
Den är borta
Får anmäla den som försvunnen och sörja lite.
Jag hade 2 väskor och fick iallafall den största innehållande allt nytt ja köpt.
Men i den försvunna ligger mina C2 byxor, de är oersättliga, pluss massa andra kläder, sladden till datan och kameran, toalettsaker mm
Kommer hem vid halv 5 tiden,
möter en yrvaken Martin, vi äter lite och sen äntligen, SOVA

Dagen efter ringer telefonen,
en mann
som har fått med sig min väska hem
skickar den till mej idag.
wieeee
Phjuu

skönt

Nu är det måndag
verkligheten är tillbaka
börjar jobba kl 12
sen handla
fixa med massa saker

Jag önskar livet vore mer som en lång semester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0