Måndag

Så va veckan igång,
jobbade på skolan på förmiddagen.
Skrev kontrakt inför hösten.
Så from Augusti arbetar jag som elevassistent i 5,6 och 7de klass + endel med de funktionhindrade barnen som jag gör nu.
Ser fram emot det nya läsåret. Känns som jag kan lära mig en hel del på det här,
Och få en fin erfarenhet, dessutom går jag efter lärarchema. Det innebär att jag är fri på loven, med lön.
Nu är jag på Pers assistent jobbet, men om en timme ska jag bege mej hemmåt.
Hämta Martin för att sedan åka hämta våran bil som vart på lagningen.
Sen ska vi se på det efterlängtade Prison Break.
sen Zzzz

Det är fint väder,
sommar i luften
Hoppas det håller i sig
Det ger mig enerig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0