Semesterplanering

Martin och jag har planerat semestern,
Frilufsmänniskor som vi är så ska vi tälta under hela tiden vi är borta
Barnsliga som vi är så ska vi besöka Bö sommarland (vattenland) och Kongeparken (nöjesfält)
Kulturella som vi är så ska vi åka flöitbanan (en fin tågtur med sevärdigheter)
Våra stopp är i Bö, Bergen och Stavanger
Vi beräknar att resa i Juli och bli borta till maj nästa år 5-9 dagar

Med reservation för att punkterna kan ha satts ett par mil fel

Plan B i semesterplaneringen;
Blir det dåligt väder så lämnar vi landet och reser till sol,stränder och billig öl

Kommentarer
Postat av: Madde

Självklart är jag klar tills på lördag!! =) Det har jag redan räknat ut! =) Ska bli så kul!!

Eran semester ser ut att bli riktigt mysig. Jag skulle också vilja ha nån att kampa med!! =( avis =) =)

2009-06-17 @ 08:19:50
URL: http://bangboom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka datum är du borta? :D

2009-06-18 @ 09:46:41
Postat av: jag, coccoline

vi åker i slutet av Juli... =)

2009-06-18 @ 10:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0