Måndagsångest och högskoleprov

Vaknar upp,
sliten efter helgen
Sex dagars arbete framför sig med nio arbetspass.
Mulet väder och 5 ton tvätt
Måndagsångest


Vi hade en plan,
en fin studieplan las upp efter att köpt det dyra övningshäftet.
det började bra
men har börjat dala mer och mer
Och resan till Egypten var droppen
Pluggandet var som bortblåst

Och snart är det  snart dags
matte, svenska och engelska i en härlig kombination
8a timmars prov kombinerat med lite pauser.

Två veckor kvar
men nu är jag igång igen,
har lagt upp en ny plan på hur jag ska få igång hjärnan.
Plugga, plugga plugga



Kommentarer
Postat av: gabriella

Jobbiga måndagar! LYCKA till med övningen till provet, du fixar det!

puss

2009-03-16 @ 19:48:20
Postat av: Madde

Ja, jag kommer på lördag!! =) Går det bra om jag tar med mig min kusin André? Vad kul!!!

2009-03-17 @ 20:06:56
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0