Så kommer snart helgen...

Och då kommer Hanna och Johanna
Det ser jag verkligen fram emot
Vi ska ta en lugn fredag med mys och skvaller och en lite vildare lördag med melodifestivalen, fylla och utgång
Jag är ledig från fredg kl 15.30 till måndag kl 12.00
Kan helgen bli annat än perfekt?

Är de enda vännern hemifrån som tagit sig tid,råd och lust att komma hit på detta 1,5 året jag bott här =/



Idag är det Torsdag
En torsdag utan jobb
Ska bara vara stöttekontakt i fyra timmar och vi ska åka pulka, det räknas inte som jobb
Pulkbacken som är låååång som tusna och efter åket  tar man t-banan för att komma upp till toppen
Dagens plan är; handlig, städning och lite högskoleprovplugg.

/Coccoline






Kommentarer
Postat av: Carro

2009-03-12 @ 16:41:41
URL: http://www.caroline-pettersson.blogspot.com
Postat av: Carro

Oj, glömde skriva nått innan jag skickade. I am stupid!



Det jag skulle skriva var att vi måste snart boka resa till götet, så vi tar oss dit :D



I helgen kanske?

2009-03-12 @ 16:42:40
URL: http://www.caroline-pettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0