Ser fram imot...

En slitsam dag på jobbet igår,
bägge barnen jag jobbade med på skolan hade dåliga dagar
Det blir ganska psykiskt jobbigt att jobba med dem då.
Sen var jag stöttekontkat, vi var i skogen och grillade korv och lekte kurragömma=)
Martin var också med.
Älskar "jobbet" som stöttekontakt!

Sen slog jag och min ponkey oss ner i soffan, mös med lite mat och en halvdålig film.
Så fick jag ett kort av Martin, där i stod det att vi ska på spa om några helger.
En helg jag ser fram imot.

Nu är jag på jobb igen,
som persornlig assistent. 
Imon är jag ledig, Då väntar en resa till Göteborg!
Den resan ser jag också fram emot.

Nu är det  bara två veckor kvar tills vi ska till Finspång,
Träffa familj och vänner
Det ser jag verkligen fram imot.

Se framåt, men försök leva i nuet




 

Kommentarer
Postat av: C1

Det blir en bra helg i Götet, det känner jag på mig :) Ses imorrn!!

2009-03-26 @ 17:49:04
URL: http://www.caroline-pettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0