1 dag kvar

Om ca ett dygn är jag på väg till flygplatsen,
det är med blandade känslor
Igår gjorde jag misstaget att prata lite,
det resulterade i väldigt ont i halsen idag,
måste fortsätta vara tyst,
och det känns halvkul att åka iväg när man är sjuk.
och kanske inte ens kan prata.
Här ska det tydligen bli jättefint väder och jag gillar inte att åka utomlands denna årstiden.
Åka till värmen ska man göra på vintern
MEN
jag har legat inne i 3 dagar nu, hade jag vart frisk hade jag jobbat och ändå inte vart ute speciellt mycke i värmen.
Så att få komma iväg till ett soligt Turkiet ska faktiskt bli ganska skönt

Jag är lite nervös inför kommande vecka,
vet inte riktigt vad som väntar
ska semestra med en annan familj,
ska komma ännu närmare han jag jobbar med,
tillbringa en hela vecka med honom och hans familj.

Kan tänka mej att det ibland kommer kännas lite ensamt,
men jag har laddat upp med böcker, musik och talböcker
bikini, solkräm och pengar
Det blir nog en bra vecka
Jobb kombinerat med strand och bad.

  • växla pengar,
  • köpa ett par byxor
  • packa,
  • göra ordning MP3,
  • läsa bloggar,
  • tömma kameran på bilder,
  • äta tacos (kommer sakna det allt för mycke när jag är borta)
  • städa ut allt gammalt ut bilen (kommer börja lukta annars)
  • packa om (så allt får plats)
  • jobba
  • och tillsist, packa det jag glömt

  • Kommentarer
    Postat av: Madde

    Åh, hoppas du får det jättebra och att du slipper vara sjuk!! =) =)

    Kramar!!

    2009-05-29 @ 15:42:27
    URL: http://bangboom.blogg.se/
    Postat av: Carro

    Kos deg masse nu :)

    Vi hörs om en vecka :O

    Kram!

    2009-05-29 @ 16:59:34
    URL: http://caroline-pettersson.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0