dålig dag

Pratade med Martin i morse, han gjorde mej sur.
Arg gick jag till jobbet,
På jobbet har rektorn sagt upp sig och är nu sjukskriven,
Sjukskriven är också personalansvarig

Det råder endel kaso på skolan
det går ut en hel del på arbetsmiljön.
till och med jag påverkades negativt av detta
Slutar 14.30. Har 30 min på mig tills ja ska va stöttekontakt,
äter i bilen,
hämtar upp barnet
hon är trött och sur som aldrig förr.
Känner att jag inte orkar
Blir klar
Möter upp Martin i affären
storhandlar
Kommer hem, skönt
Sansar mig och gör ett nytt försök att prata med Martin

Det visade sig att han sov i morse när jag försökta samtala med honom,
äntligen kunde jag le lite
vi lagade lite snabb mat och kröp ner i soffan.
Slappna av, laddar batterierna......



Sömntestet dag 4
7 timmars vecka, och det har gett resultat.
Vaknade till vid halv 6 idag och gick upp en halvtimme senare,
alltså en halvtimme före jag igentligen skulle gå upp
kände mej pigg, hade energi
(Det var innan själva dagen drog igång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0