En dikt

Nu åker vi snart till Ulla
Alla är vi fulla
Fulla av förväntan

Vi åker bil

Hoppas den väljer rätt fil
Vi vill ju inte komma fel
Men den störta önskan är ändå att bilen håller sig hel

Håll bill, kära bil håll!!!


Igår Torsdag,
jobbade jag på skolan ett par timmar,
kämpade vidare med barnet som inte allti är sååå lätt att ha att göra me.
En mobil åkte i backen,
men den höll...
pjhuuu
Sen var jag på bio med mitt stöttekontaktbarn,
Hannah Montana the movie
En riktig familjefilm., fick mig ett par skratt=)
Sen åkte ja hem och åt go middag me Martin
och försökte få ur han varför hans hjärna inte kan ta n all information som jag säger
Är det ett vanligt manligt problem, någon som vet?
Idag är det fredag
I eftermiddag åker vi till Ullared
Jag.C1,Frida,Madde och Vickan
Kommer bli en trång helg,
5 tjejer fyller bilen, sen sksa vi bo i en husvagn för 4a pers, föröska få plats i sveriges störta men mest fullknöckade affär, Gegås, sen ska vi åka hem, 5 tjejer plus alla deras fynd.
Vi kommer antagligen vara en stl mindre efter denna helgen.

Trevlig dag önskar humor Carro


Kommentarer
Postat av: My

Hej hej! Hemskt mycket hej! jag ska bo och jobba i oslo i sommar! Weeeiii! Att vi ska leka! Bobobidooo!

2009-05-08 @ 11:03:23
URL: http://moimymoi.blogg.se/
Postat av: syster yster bello

vacker dikt! djup! Den berör..

2009-05-10 @ 09:43:40
Postat av: Charlotte

Jag gillar dikten, den var verkligen insiktsfull;)



Hade gott!

2009-05-11 @ 17:41:13
URL: http://neamh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0