Green day


Har tillbringat morgonen med att försöka få tag i biljetter till Green day.
Och lyckades
Upperligt nöjd med detta

Det var en hård camp
Loggades ut igen och igen och igen
Tillslut kom iallafall turen till mej och jag fick köpa

Nu såldes inte allt slut på ett par minuter
Men de bästa platserna gjorde det
Och några av de platserna tillhör nu mig

Som sagt, upperligt nöjd



ANTAR ATT NI VÄNTAR PÅ FORTSÄTTNINGEN AV MINA MILJÖTIPS,
DE HAR LEGAT NERE UNDER HELGEN MEN ÄR SNART TILLBAKA

Jag hoppas att detta blir en bra dag
men det känns inte så
Ibland måste man kanske ha sig en dålig dag
Dagens framtid är oviss,
den som lever får se

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Skoj med Green Day! Kommer de till Oslo?

2009-05-04 @ 14:32:28
URL: http://www.metrobloggen.se/marysaintmary
Postat av: Carro

Härligt jobbat :D

Ulla på fredag, jag peppar!

2009-05-04 @ 19:49:43
URL: http://caroline-pettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0