Hög arbetsmoral, låg röst

Gick till jobbet ENDAST för att ja började klockan 8a och hon jag har hand om kommer 08.05
De hade aldrig fått tag i någon som kunde ta emot henne på 5 minuter.
Efter en timme hade de fått tag i vikarier så ja kunde åka hem,
chefen kom dessutom och sa att hon ordnat vikarie för morgondagen så det behövde jag inte tänka på.

Nu är jag så hes att jag inte kan prata, jo jag kan  få fram ljud. Men ju mer ljud jag får fram ju ondare gör det i halsen.
Så här ligger jag, tyst.
Har massa jag vill säga till Martin men det går inte
Viskar nåt lite då och då eller så skriver jag till han på MSN
Detta är fullständigt skrattretande

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är ju synd om dig på riktigt :(

Krya på dig nu, hoppas du blir frisk till Turkiet-resan!! Och ha så kul i solen o värmen!

Kramar från C1, the one and only!

2009-05-28 @ 17:14:39
URL: http://caroline-pettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0