Premiumlägenhet

De ringde från resebolaget och sa att jag och han jag jobbar med skulle få en premiumlägenhet.... ??

"Extra bekvämt bor du i någon av våra renoverade premiumlägenheter som har anläggningens bästa läge. Dessa lägenheter håller en lite högre standard med parkettgolv, moderna textiler och fina utemöbler. I premiumboendet finns även platt-tv, dvd-spelare och trådlöst Internet som ingår i priset.

Åhh mina förutsättningar har helt ändrats... till det bättre. Han jag jobbar med kommer va mycket gladare med internett och dvd och jag kommer blir mer solbränd (och kunna blogga). Lycka!



Kommentarer
Postat av: Benjy

Yaay!

2009-05-29 @ 19:14:06
Postat av: MarySaintMary

...och det där skrevs alltså av mig. Lånad dator :)

2009-05-29 @ 19:15:03
URL: http://metrobloggen.se/marysaintmary
Postat av: Carro

Avundsjuk!!

C2, du är min andra hälft, jag sa bara att Frida satt fast i mig ;)

Kos deg masse nå!!

Skönt att du kommer kunna blogga även i utlandet, pjuuu!!

2009-05-29 @ 20:22:14
URL: http://caroline-pettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0