Sömntestet fortsätter...

7 timmars vecka...
Martin somnar 22.30 och jag kl 00.00
Detta leder till att vi inte kommer träffas i ett tillstån då båda är vakna förens på torsdag kväll =/

Vad gör man inte för ett sömntest

Ingen att käka kvälle med när ja kommer hem, ingen att beklaga mej för när jag är uppgiven över allt som hänt på jobbet, bara en sovande martin.... typsikt


Veckans schema;
Måndag; skolan 12-15, Personlig assisten 15.30-22
Tisdag; Personlig assistent 15-22
Onsdag; Skolan 11-14.30. Personlig assistent 15-22
Torsdag: Skolan 8-14.30 Stöttekontakt 16-19.30
Fredan; Ev personlig assistent 14-20
Lördag; Ledig
Söndag; Ledig


Åh det va sååå roligt ihelgen, så skönt att komma bort från jobb, att inte tänka på sin ekonomi =), att bara va....

Nu är det 3 veckor kvar tills jag ska till Turkiet så har lagt mej själv i hårdträning, haha

"Dags att börja träna inför beachen 2017" Citat C1

Kl är 23.46, dags att stänga av datan och blunda så ja somnar i tid. God natt /eran C2

Såhär snygg kan jag va... bara jag vill så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0