Taget ur verkligheten

Tisdag kväll, hemma hos familjen Sandberg/Isaksson
En vild diskusion om vem som ska få ladda sim mobil,
efter mättning av vem som har minst batteri,
klunsning
och diskusion om vem det är mest synd om så blev de Martin som fick ladda sin mobil
 och jag fick äran att trycka i kontakten

Onsadag morgon, 6 timmar senare. Klockorna ringer....
Jag -Meeeh nu är det helt plötsligt min mobil som sitter i laddaren?!?! (Med ett leende på läpparna och tänker snälla Martin)
Då vaknar Martin till
-Men för helvete nu har jag ju ingen mobil tills idag
Jag inser då att jag omedvetet och mycke själviskt tryckt i min mobil igår istället för hans
Jag -Men du får ta med dej laddaren till jobbet då
Martin säger då skitsurt -NEJ vi har laddare på jobbet.... men det är så dålig och alltid upptagen. Aahhh

Haha så jävla morgonsur,
efter det så vaknade han och blev normal
tog med sig laddaren och gick till jobbet
skönt


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

hahaha!

2009-05-21 @ 09:51:26
URL: http://www.metrobloggen.se/marysaintmary
Postat av: Carro

hahha alltså ni två, så himla roliga:D jag älskar din blogg

2009-05-21 @ 19:24:33
URL: http://carrolinr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0