Uscha meg

Som norrnämmen säger... och jag
Mår inget bra
Vet inte vad det är
Har vart förkyld länge nu, ena dagen mer, andra dagen mindre
Låtsas att jag har mer energi än jag igentligen har
Matt
Är det trötthet? För mycket jobb? Virus?Kost?

Teori; Trötthet; ja kanske, eftersom att jag inte sover ut på helgerna när jag borde sova ut!
            Jobb: Nej, jobbar mycket. Men inte för mycket. väll?

            Virus; ja kanske, en seg jävel som vägrar ge sig

            Kost; Nej, borde få i mej allt nödväningt, men jag vet inte?!?

Och kan ja träna?? kan inte vara still still still, men idag efter träningen blev jag jättesliten och kroppen la helt av. Sömntestet är avbrutet och jag tar sovmorgon resten av vecken. Men jag vill vara snorfri, hostfri, pigg och energifylld.

Detta var en klagan från Caroline C1(wannabe, mitt egentliga namn är C2) Coccoline Sandberg


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jag tror på sömnexeperimentet. Skönt att du får sova ut nu!

2009-05-05 @ 20:27:15
URL: http://www.metrobloggen.se/marysaintmary
Postat av: bella

syter yster<3333

2009-05-06 @ 12:21:27
Postat av: Carro

URSÄKTA MIG, men du heter väl inte C1???????????????????????



Krya på dig till Ulla nu!

2009-05-06 @ 21:25:01
URL: http://caroline-pettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0