En officiel klagan

Igår var jag på Elixia, de en dag gamla lokalerna såg minst sagt fräscha ut,
spiningrume med projektor,
massa tuffa träningsmaskiner
i omklädningsrummet kändes lukten av doftljus.
På spegelhyllan låg gigantiska hårfönar till utlån.
I den lilla spaavdelningen bubblade de små bassängerna.
Mmm rena drömmen...nästan

För att få träna på detta ställe betalar man massa pengar,
man binder sig dessutom till ett år.... "Fina parkeringsmöjligheter" sa han som sålde träningskortet till mig.
Och visst var det de, fanns massa lediga platser när jag kom MEN det kostar 25 kronor timmer....det blir pengar och man räknar medatt stå där 1,5 timme *3 i veckan... och ifall man vill utnyttja spaavdelningen eller solariet...
Detta tycker jag va ortroligt fult, jag har lagt in min första klagan och tänker vägra parkera där!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Humn... Det brukar vara gratis parkering på Elixia, fråga i receptionen. När jag tränade på sjölyst (och hade bil här) så gick jag in och fick en lapp som jag la i framrutan, dvs. gratis parkering.. =)

2009-10-19 @ 09:31:26
URL: http://bangboom.blogg.se/
Postat av: gabriella

Go Carro :D

2009-10-20 @ 06:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0