Jobbilijobb..

Efter att kommit hem från Ullared hade jag 2 timmar hemma, packade upp och packade om.
Klockan 18 gick jag på ett arbetspass som pers assistent. Då föräldrarna i huset är bortresta va jag där över natten, är sovande natt och blev bara väckt av larmet en gång. Klockan halv 9 på Månaden hade jag fått iväg honom till skolan och jag själv åkte vidare till skolan jag jobbar på. Började 9.15.... slutade 14.30 och åkte då direkt till en annan skola och hämtade upp mitt stöttekontaktsbarn. Vi boxlade tillsamans med hennes bror och Martin. Klockan 18 var jag färdig och insåg då att jag jobbat i ett dygn på 3 olika jobb.

kling i kassan

Kommentarer
Postat av: carro b

Carro, det är inte bara jag som inte vet vad ullared är (eller nu vet jag ju :D) Men på mitt jobb visste dom inte heller!! Vi i Uppsala måste ha missat "det-där". Haha men jag måste dit någon gång.

2009-10-30 @ 19:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0