En Fredag i ensamhet

Jag mins inte sist jag var ensam hemma...
Der är folk runt mej från morgon till kväll och det är väl så jag vill ha det
För det mesta
Denna helgen är Martin bortrest och jag bestämde mig därför att passa på att ha denna fredagskvällen helt för mig själv.

Slutade redan klockan 1 på jobbet, tog en tur till Lilleström och kollade runt lite
Åkte hem och fixade lite inför flytten
Sorterade massa kort
Sen satte jag mig och mös med sushi och fruktsallad
Tittade på en Wallader film, va inte så smart, nu måste jag kolla på en komedi för att lätta upp stämmningen här hemma.

Nu ska jag fortsätta njuta ensamheten.
Men ska inte förneka att det känns tomt och tyst här....

För er som undrar vart Martin är så är han på "Fotbollsresa" (Fylleresa) i kristiansand

Trvelig helg /Coccoline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0