En tur till Sverige

Igår tog jag, Madde och Tess en tur till Sverige
En så kallad Harrytur
Vi gick igenom köpcentret i Charlottenberg från öst till väst, från syd till nord.
Plöjde genom affär efter affär
Åt en underbar god pizza
Och avslutade i mataffären

Någon gång runt pizzatid så anlände Annica,Andre och Bo
Tyvärr låg vi nu i otackt och kunde inte gå så mycket tillsammans,
men i mataffären kom de ifatt och vi kunde köra hem samtidigt.
Dock i varsina bilar såklart

Tillbaka i Oslo,
körde hem tjejerna
Tog en tur till Jennie och lämnade lite lagligt ej smugglade varor
Efter lite skvaller så körde jag hemåt

Nöjd med mina inköp började jag packa upp och fixa,
sen avslutade jag kvällen med en räksmörgås, lösgodis och Wallander.

Idag är det Söndag,
vaknar upp utvilad och glad,
och tillskillnad från att vakna upp med skallebank och fylleångest så föredrar jag det här
Idag ska jag vika in ett ton tvätt, gå en lång promenad, stycka av köttet ja hamstrade hem igår, göra upp en plan för veckan och eftermiddag kommer Martin, det ser jag fram emot
Men har lärt mig efter denna helgen att jag ska bli bättre på att ta lite tid för mig själv

Från mig till er alla, -En riktigt fin Söndag


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag föredrar också att vakna upp pigg! =) Festen igår blev flyttad hem till nadia och dte är jag väldigt glad för. Olle kom hem och var sjuk å skulle inte festa, han räddade min kväll.. ;P

2009-09-20 @ 10:57:11
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0